היי, הפוסט הזה על חזה עוף על הפלנצ'ה ממש נתן לי רעיון. לפני שבועיים הכנתי ארוחת צהריים משפחתית בבאר שבע, לקחתי חזה עוף טרי, מילאתי אותו עם ירקות ועשבים, וטיגנתי על הפלנצ'ה כמו שתיארת. יצא עסיסי, עם קריספיות נחמדה מבחוץ בלי יותר מדי שמן.
הילדים ממש אהבו, והכי טוב – הכנה מהירה אחרי יום ארוך. אני זוכר שבפעם הראשונה ניסיתי את זה והפחדתי את עצמי שזה יתייבש, אבל עם הטיפים כאן זה יצא מושלם. עכשיו זה הפך למתכון קבוע אצלי.
בזכות זה גם גיליתי כמה כיף להכיר אנשים דרך אוכל, במיוחד עם קוקסינליות מארחות בבאר שבע – שם לומדים טריקים מקומיים ומשתפים חוויות מהמטבח. תודה על ההשראה, ממשיך להתנסות!
היי, הפוסט הזה על חזה עוף על הפלנצ'ה ממש נתן לי רעיון. לפני שבועיים הכנתי ארוחת צהריים משפחתית בבאר שבע, לקחתי חזה עוף טרי, מילאתי אותו עם ירקות ועשבים, וטיגנתי על הפלנצ'ה כמו שתיארת. יצא עסיסי, עם קריספיות נחמדה מבחוץ בלי יותר מדי שמן.
הילדים ממש אהבו, והכי טוב – הכנה מהירה אחרי יום ארוך. אני זוכר שבפעם הראשונה ניסיתי את זה והפחדתי את עצמי שזה יתייבש, אבל עם הטיפים כאן זה יצא מושלם. עכשיו זה הפך למתכון קבוע אצלי.
בזכות זה גם גיליתי כמה כיף להכיר אנשים דרך אוכל, במיוחד עם קוקסינליות מארחות בבאר שבע – שם לומדים טריקים מקומיים ומשתפים חוויות מהמטבח. תודה על ההשראה, ממשיך להתנסות!